Selasa, 27 Julai 2010

TERAPI AURA AGUNG TERDAHSYAT ABAD 21

Terapi Aura Terdahsyat Abad 21

PENEMU & FORMULATOR PROGRAM THE ULTIMATE AURA SUPER POWER OF ZIMA ANUGERAH AGUNG
Diformulasikan Oleh: Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
Grand Master Aura-Tech Healing Adjustment
Grand Master of Inner Power Martial Arts Anugerah Agung
Consultant,Formulator & Founder of Universal Healing System

LUAR BIASA DAHSYAT & TERBUKTI NYATA,CUKUP DENGAN SIKRONISASI ENERGI MELALUI TERAPI AURA MELALUI TRANSFER ENERGI AURA HAQQUL YAKIN ANUGERAH AGUNG,MENELAN/MEMINUM KAPSUL AURA Dilengkapi TERAPI BEDAH AURA PESONA TINGKAT TINGGI plus GARAM MULTI BIO AURA SUPER POWER,AIR KRISTAL AURA & MINYAK AURA EMAS dan bahan-bahan lain yang sengaja dirahsiakan,1 MINIT SELEPAS PENYELARASAN AURA,SERTA-MERTA!!!Tubuh ANDA memancarkan DAYA LINUWIH dan GELOMBANG ELEKTRO MAGNETIK SERTA AURA ANDA DITRANSFORMASIKAN KEPADA AURA KEEMASAN(AURA PENGASIHAN,KEKAYAAN DAN KESUKSESAN)

Berfungsi Seribu Hajat Tinggal Pakai Tanpa pantangan,Mengandungi INTI DAYA BIO ENERGI METAFIZIK & INTI DAYA SPIRITUAL Tingkat Tinggi,Manfaatnya telah dibuktikan Ribuan Orang dari Masyarakat Biasa,Pejabat,Ahli Perniagaan,Ahli Korporat,Pertahanan Awam,Artis dan pelbagai jenis golongan.PRAKTIKAL Tinggal dimanfaatkan saja memiliki Biasan Energi yang Dahsyat dan Luarbiasa melebihi segala MUSTIKA AURA dan jenis SUSUK apapun,lebih kuat dari benda bertuah manapun.Insya Allah.

Memiliki Pesona Kecantikan yang sempurna bagaikan Ratu Cleopatra serta keindahan yang alami bagai sekuntum Mawar,Pesona Ketampanan yang memukau bagaikan Raja Arjuna ,Kini semuanya bukan hanya sebatas impian saja. Pakar Aura & Spiritual Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D telah membuat kagum para lelaki & wanita dengan penemuannya yang ajaib di bidang Aura Kecantikan.
Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D Pakar Aura & Spiritual yang dikenal menguasai terapi Aura Tingkat Tertinggi dalam bidangnya,selama lebih sepuluh tahun menceburi terapi aura,namanya mashyur hingga ke Luar Negara.Dengan segala kerendahan hati berniat Mempersembahkan suatu Formula Aura yang sangat dahsyat berupa TERAPI AURA TERDAHSYAT ABAD 21 yang mengandungi pelbagai manfaat nyata. Dengan prosesnya yang sangat aman dan praktikal,tanpa pantangan dan boleh untuk semua agama,serta langsung difungsikan pada bila-bila masa dan dimana sahaja,maka Insya Allah Terapi Aura ini adalah jawapan pasti atas solusi berbagai masalah kecantikan/ketampanan,Pesona Kharisma Peribadi, Pengasihan, Karier,Bisnes, Rezeki, Ekonomi, Jabatan,Rumah Tangga dan berbagai problem kehidupan lainnya.

Kami persembahkan kepada anda semua yang menginginkan sikronisasi aura secara Saintifik,Terlengkap ,Ilmiah,Moden, Rasional, Natural dan Ilahiyah, dengan penyelarasan Universal life Force Energy ke dalam diri anda. Dengan cara yang mudah dan menyenangkan. Langsung berfungsi serta-merta, tanpa ritual, aneh-aneh, dan tanpa pantangan.Perlu diketahui bahawa Terapi Aura dihasilkan melalui bahan alami yang sama sekali tidak mengandungi kesan sampingan negatif,dan bebas pantangan sehingga tidak menganggu proses akhir kehidupan,serta bersifat selamanya.

Untuk berbagai manfaat:

MEMBUKA AURA PESONA KECANTIKAN & KETAMPANAN AGUNG:

Menjadikan wajah semakin bercahaya dan memancarkan aura kasih sayang sangat menawan bagaikan sinar rembulan
Membuat wajah jadi lebih ber ‘AURA’,sedap dipandang mata,cantik/tampan,berseri-seri dan cerah bercahaya,sehingga penampilan jadi lebih menarik dan penuh percaya diri.
Membuka Aura wajah agar bersinar cemerlang sehingga memancarkan pesona keindahan bagi setiap mata yang memandang.
Mampu mengaktifkan tuah kecantikan dan ketampanan,meningkatkan daya tarik,daya pengasih,daya pikat,Pesona Peribadi,Kharisma dan kewibawaan agar selalu disenangi,disayangi,disegani dan dihormati oleh semua orang.

AURA KEYAKINAN / KEPERCAYAAN DIRI:
Memiliki rasa percaya diri sangat penting. Kalau mempunyai Percaya Diri tinggi, kita boleh mengembangkan potensi yang ada dalam diri kita secara optimum. Tidak perlu lagi kita merasa rendah diri atau malu-malu ketika harus berada di depan khalayak ramai dan pada kesempatan apapun. Dengan Percaya Diri, kita juga boleh jadi terkenal oleh banyak orang kerana tidak rendah diri dalam pergaulan.Dengan Terapi Aura ini akan menumbuhkan rasa percaya diri yang tinggi,meningkatkan keberanian seseorang serta mengurangi perasaan rendah diri atau perasaan malu yang berlebihan.Sangat sesuai untuk menunjang profesi, karier dan pergaulan anda.

AURA KHARISMA AGUNG:
Mengaktifkan karisma diri anda-Karisma bermaksud daya tarikan yang dimiliki oleh seseorang dan dia boleh mempengaruhi orang lain dengan keistimewaan tersebut. Setiap orang adalah unik dan mempunyai kekuatan tarikan tersendiri. Memiliki karisma membolehkan anda untuk mencipta kehidupan yang lebih baik. Karisma menjadikan diri seseorang itu popular, disenangi dan dikagumi serta dihormati.

AURA KESUKSESAN & KEMULIAAN:
Sikronisasikan diri anda dengan getaran aura kesuksesan dalam segala bidang kehidupan (karier, usaha,ekonomi,jodoh,rumah tangga dll),mewujudkan segala hajat dan keinginan agar menjadi kenyataan, mengubah segala kegagalan menjadi kesuksesan dan keberhasilan,mengangkat darjat kehidupan ke tempat yang tertinggi dan terhormat,Terapi Aura ini sangat sesuai bagi Anda yang selama ini sudah kemana-mana mencari solusi tapi belum membuahkan hasil,Melalui ikhtiar Terapi Aura ini Insya Allah berguna untuk menyelaraskan anda dengan frekuensi kesuksesan pada setiap aspek kehidupan, sehingga anda akan dengan mudah menghadapi & menyelesaikan persoalan-persoalan hidup yang anda hadapi dengan cepat dan tepat,mempercepat segala cita-cita kehidupan untuk mencapai kemuliaan hidup yang sejati(Karier,bisnes,Pangkat,Jabatan,Harta,tahta,Kekayaan)

AURA KESIHATAN & PENYEMBUHAN
Insya Allah membantu mencegah penyakit, mempercepat proses penyembuhan penyakit yang anda derita, baik medis maupun non medis.
Memperlancar aliran darah ke otak, mengubati berbagai jenis ganguan saraf otak, mengubati pening kepala/migrain, meningkatkan kualiti dan stamina dalam berfikir, kreativiti tinggi, kecerdasan luarbiasa, memperkuat ingatan, lebih mudah konsentrasi, tahan dalam berkerja, mengurangi stress,depressi dan sebagainya.
Merawat penyakit langsung dari punca masalahnya, dan sumber penyakitnya. Dengan melancarkan Aliran darah dan memperbaiki, serta meningkatkan metabolisme tubuh secara signifikan sehingga berbagai organ-organ tubuh bahagian dalam yang lemah dan sakit akan menjadi kuat dan kembali sihat. Jaringan tubuh yang rosak atau tumbuh abnormal akan di program ulang kembali agar tumbuh menjadi jaringan yang sihat, sumber-sumber penyakit dihancurkan dan diatur pembuangannya secara terpadu melalui berbagai saluran pembuangan.
Memperlancar peredaran darah, memperbaiki serta meningkatkan kualiti sistem metabolisme tubuh, Meningkatkan kualiti sistem ketahanan tubuh. mengubati gangguan susah tidur, menghambat perkembangan virus dan bakteri penyakit, mengurangi rasa nyeri, mencegah infeksi, mempercepat serta meningkatkan kualiti sistem regenerasi sel, mempercepat penyembuhan luka berdarah, memar dan luka bakar. Sebahagian orang mungkin kurang percaya dengan manfaat medis mempelajari Terapi Aura ini. Memang belum ada doktor yang melakukan penelitian mengenai masalah ini, tetapi Anda akan merasakan sendiri manfaat energi Penyembuhan dari Terapi Aura ini.

AWET MUDA:
Melambatkan proses penuaan wajah dan tubuh dalam jangka waktu yang lama,jadi meskipun usia semakin bertambah namun kecantikan dan ketampanan wajah tidak akan pudar dimakan usia dan awet muda sepanjang masa,Insya Allah.

MIND POWER+SARANAN MINDA POSITIF
Perasaan Rendah Diri, Kurang Percaya Diri,Menurunkan berat badan tanpa diet dan tanpa olah raga,Fobia atau rasa takut yang tidak wajar,Menghilangkan gagap dan gugup ketika berkomunikasi,Stress, terlalu banyak beban fikiran,Depresi, tidak bahagia padahal telah memiliki segalanya,Bangkit dari kesedihan,Pengendalian diri, mengendalikan rasa marah yang mudah meluap,Menyembuhkan sakit hati.

Menghilangkan rasa marah, dendam,kecewa terhadap seseorang,Trauma, selalu terbayang pengalaman buruk,Merasa cemas atau ketakutan tanpa alasan,Melupakan masa lalu / pengalaman buruk,Menghilangkan fikiran negatif,Kecanduan belanja, perjudian, seks, alkohol, dsb,Menghilangkan berbagai kebiasaan buruk,Tidak mampu menahan kencing atau kencing di waktu tidur,Menghilangkan latah,Panic Attack, Tiba-tiba merasa ketakutan, cemas dan panik tanpa sebab,Suka menggigit kuku atau mencabuti bulu dan rambut sendiri,Perilaku obsessive compulsive,Ulang-alik memeriksa kunci pintu rumah, kereta atau sesuatu yang perlu dikunci,Takut terkena penyakit, selalu terbayang penyakit atau kematian,Schizophrenia, apapun gejalanya. Selama penderita masih boleh diajak komunikasi dengan lancar, semua gangguan mental boleh disembuhkan total,Fikiran tiba-tiba kosong, tidak tahu apa yang harus dilakukan,Mudah tersinggung atau sangat sensitif terhadap kata-kata atau sikap orang lain.

Perasaan yang datar, tidak mampu merasa senang ataupun sedih. Tidak mampu mengekspresikan perasaan dengan menangis ataupun tertawa,Paranoid. Suatu ketakutan atau kecurigaan bahawa orang lain merancang untuk mencelakakan dirinya. Merasa dirinya selalu dalam bahaya,Sering pengsan, berteriak-teriak tanpa sedar, dan pergi tanpa arah,Amnesia, tidak tahu jati dirinya, tidak mengenal anggota keluarga,Sering melihat, mendengar atau merasakan sesuatu yang tidak nyata,Kecemasan, tegang, atau tidak mampu konsentrasi ketika menghadapi ujian,Meningkatkan konsentrasi, daya ingat, dan kreativiti.

Meningkatkan kemampuan menghafal,Mampu fokus dalam belajar atau pekerjaan,Lebih khusyuk (merasakan kedamaian) dalam ibadah,Motivasi untuk meningkatkan prestasi belajar atau kerja.

Menghancurkan mental block, meningkatkan penghasilan,Selalu gagal walaupun sudah mencuba segala cara,Menghilangkan kebiasaan menunda-nunda,Meningkatkan kemampuan public speaking,Mampu mengendalikan diri dan mengontrol emosi,Membangun keperibadian seperti yang Anda inginkan,Membongkar memori yang dilupakan,Mengubati Psikosomatik, iaitu penyakit fizik yang disebabkan oleh perasaan,Sakit perut kerana banyak berfikir, stress, kecemasan atau ketakutan,Insomnia, sulit tidur, mimpi buruk, imaginasi menyeramkan,Menghilangkan sakit kepala dan migrain yang sering menyerang,Kesulitan melupakan bekas kekasih,Takut jatuh cinta lagi kerana takut disakiti,Kurang percaya diri dalam mendekati lawan jenis,Membangkitkan ghairah cinta antara pasangan,Mengatasi rasa bosan dalam pernikahan (terapi suami-isteri),Menyembuhkan alergi dan asma untuk selamanya,Menambah nafsu makan tanpa ubat, menambah berat badan,Mengatasi impotensi dan ejakulasi pra-matang,Mengatasi frigiditi dan kesulitan orgasme,Menghilangkan sakit menstruasi yang berlebihan,Lesbianism, perempuan menyukai perempuan,Dan masih banyak lagi.... Semua penyakit "aneh" yang berhubungan dengan fikiran dan aura boleh disembuhkan dengan Terapi Aura.

AURA KECERDASAN:
Bermanfaat untuk meningkatkan daya ingatan ke tahap optimum,menghilangkan sifat malas belajar,mengandakan kecerdasan/prestasi belajar, menguatkan fokus/konsentrasi dsbnya

PENINGKATAN KEMAMPUAN INTELLIGENCE QUOTIENT(IQ),EMOTIONAL QUOTIENT(EQ), SPIRITUAL QUOTIENT(SQ)

Peningkatan Kemampuan Intelligence Quotient (IQ), Emotional Quotient (EQ), &Spiritual Quotient (SQ), dalam rangka mencapai keberhasilan dalam hidup, meningkatkan kualiti keselamatan, kesihatan, ketenangan dan ketenteraman batin, melancarkan segala usaha dan kelapangan rezeki dari segala arah, terhindar dari segala musibah besar dan kecil, sinar karisma tinggi dan pesona diri, inner beauty dan lain-lain

PSYCHIC SELF DEFENSE
Keselamatan zahir dan batin,meluluhkan serta melembutkan hati,meningkatkan keberanian dan kepercayaan diri,menggagalkan niat jahat lawan,selamat dalam beraktiviti sehari-hari,selamat dari serangan halus,melumpuhkan lawan tanpa menyentuh,disegani kawan mahupun lawan,dan pelbagai kelebihan lain yang akan dirasakan oleh pengamal Terapi Aura ini,insya Allah.

AURA PERLINDUNGAN/KESELAMATAN:
Insya Allah berfungsi untuk membangkitkan daya perlindungan alami yang masih terpendam dalam diri anda, sehingga dengan seketika dan nyata anda akan memiliki kemampuan:

Perisai Aura Aktif 24 Jam (Aura Security System)
Mendapatkan keselamatan dalam perjalanan darat, laut, udara, mahupun mendaki gunung, serta keselamatan dari bahaya dalam hutan.
Meningkatkan kualiti keselamatan dari ledakan bom, pecahan, dan pecahan granat tangan yang kerap terjadi di masyarakat.
Keselamatan dari pukulan benda tumpul, pukulan tangan, tendangan, benturan, serangan senjata tajam mahupun peluru senjata api. Dengan pertolongan Tuhan, berbagai serangan tidak membuat tubuh Anda luka dan tidak menimbulkan rasa sakit sedikit pun. Manfaat ini umumnya hanya berlaku pada keadaan darurat.
Mampu melumpuhkan lawan perseorangan mahupun sekumpulan tanpa disentuh, mengunci & mengosongkan tenaga lawan,membubarkan kerusuhan,huru-hara,anti rompakan,pencurian,pergaduhan, memagari diri,keluarga, harta benda,rumah dan area. Juga dapat menolak / mengembalikan serangan metafizik negatif (santet, teluh,leak,gendam hitam, guna-guna,pukau,pelet dsbnya).
Perlindungan harta benda Anda dari kecurian,menggagalkan niat jahat pencuri mencuri barang peribadi dan berharga milik anda seperti kereta,handphone,motosikal,barang kemas,wang dsbnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan