Rabu, 28 Julai 2010

BERAPA YURAN KESELURUHAN PAKEJ TERAPI AURA:

BERAPA YURAN KESELURUHAN PAKEJ TERAPI AURA:

Saya tidak hanya sekadar memberikan informasi Terapi Aura yang dahsyat ini. Tetapi juga memberikan teknik rahsianya langkah demi langkah. Kami kemas dalam beberapa modul dan digabungkan dalam satu pakej menarik yang saya yakini semua orang mampu memilikinya.

Saya mempelajari segala Rahsia yang berkaitan Ilmu Aura beserta Terapi ini dengan yuran kursus yang mahal. Saya menghabiskan masa dalam puluhan Tahun untuk mempelajari serta menguasai teknik Rawatan Aura & Gelombang ini serta keilmuan Spiritual lain dengan modal belajar mencecah RATUSAN RIBU RINGGIT.

• Jika Anda mendapatkan Terapi Aura seperti yang dijelaskan dalam MODUL TERAPI AURA dibawah ini satu persatu,maka Anda terpaksa mengeluarkan Modal RM3619 untuk kesemua terapi, Tetapi saya mengerti serta memahami dengan keadaan ekonomi saudara-saudari,jadi saya menawarkan kesemua Terapi Aura dalam Satu Pakej menarik dan istimewa,Anda Cuma perlu membayar RM350(RINGGIT MALAYSIA TIGA RATUS LIMA PULUH SAHAJA)untuk mendapatkan keseluruhan program (14 Modul Terapi Aura).Jadi ANDA jimat RM3269.Cepat rebut peluang keemasan ini. Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh.Pakej Terapi Aura tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis usaha yang dijalankan pemesan.

MODUL TERAPI AURA

1) Transfer Energi Aura Pengasihan Haqqul Yakin Anugerah Agung-RM350
2) Kapsul Aura-RM500
3) Teknologi Brainwave Gelombang Otak Sikronisasi Aura-RM250
4) Manual Lengkap Terapi Aura-RM150
5) Air Kristal Aura-RM350
6) Terapi Bedah Aura Pesona Tingkat Tinggi-RM500
7) Minyak Aromaterapi Aura Emas-RM99
8) Garam Quantum Bio Aura Natural-RM500
9) Meditasi Aura Kecantikan & Ketampanan-RM150
10) Terapi Pembersihan Medan Aura(Islamic Spa Practice)-RM120
11) Anugerah Agung Brainwave Aura Booster-RM300
12) Pernafasan Aura-RM100
13) Mind Power-RM250
14) Bonus:Amalan Pengaktif Aura Kasih Sayang

Sebanyak apapun masalah anda, Yuran PAKEJ KESELURUHAN TERAPI AURA cuma: RM350 (RINGGIT MALAYSIA TIGA RATUS LIMA PULUH SAHAJA)

Untuk TERAPI AURA jarak jauh, kami akan mengirimkan MEDIA SIKRONISASI AURA ANUGERAH AGUNG( MSA) diatas yang terbuat dari bahan-bahan semulajadi dan telah diproses dengan pemrograman khusus sesuai masalah anda, sangat praktikal tinggal pakai, seketika dapat anda rasakan manfaatnya secara permanen tanpa pantangan dan kekal seumur hidup. AURA anda akan bersinar terang dan memancarkan sejuta pesona luarbiasa. Silakan anda buktikan sendiri manfaatnya.

PERHATIAN:
Lebih menguntungkan bagi anda jika anda membuat pesanan sekarang juga kerana: pertama - anda akan menjadi salah seorang yang beruntung di antara berjuta manusia kerana mendapat peluang mendapatkan Terapi Aura Terdahsyat Abad 21; kedua – memesan Pakej Terapi Aura hari ini lebih murah hanya sementara waktu dengan harga promosi. Tanpa pemberitahuan harga akan naik kembali ke RM3619 pada bila-bila masa. Kerana itu pesanlah sekarang juga selagi murah.

PASTIKAN ANDA MEMPEROLEH TERAPI AURA TERDAHSYAT & TERHEBAT ANUGERAH AGUNG ABAD 21 INI HANYA DARI DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D YANG MERUPAKAN PENGASAS ANUGERAH AGUNG YANG JELAS KAPASITI & IDENTITINYA. JIKA ANDA MEMPEROLEH DARI SUMBER YANG TIDAK JELAS, BERSIAPLAH UNTUK KECEWA KERANA ANDA TIDAK DAPAT KONSULTASI ILMU YANG SEBENAR DIWAKTU MENEMUI SEBAHAGIAN ISI KEILMUAN YANG KURANG DIFAHAMI / SULIT DIFAHAMI.

CARA PEMBAYARAN

Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.


BANK MAYBANK

Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI

WESTERN UNION

Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH LOT 451,BLOCK 17,JALAN DEPO,PETRA JAYA
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA


KONFIRMASI PEMBAYARAN

Setelah Anda mengirim dana, segera kirim email konfirmasi pembayaran ke Email: masterrizal9000@yahoo.com Dalam email Anda, sertakan maklumat berikut ini.

Nama Pengirim
Bandar dan Negara
Jumlah wang yang dikirim
Tarikh pengiriman wang
Nama Bank tempat Anda mengirim wang
MTCN / Nombor PIN (Apabila Anda mengirim melalui Western Union )
Tujuan pengiriman wang
Alamat e-mail Anda
Keterangan lain jika Anda ingin menjelaskan sesuatu.


PERHATIAN: PROGRAM SPEKTAKULER INI HANYA UNTUK ORANG YANG BENAR-BENAR INGIN MENGUBAH TARAF KEHIDUPANNYA KE ARAH YANG LEBIH POSITIF DAN BER’AURA LUARBIASA’. SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit **

" Sampai Saat Ini TERAPI AURA TERDAHSYAT & TERHEBAT ANUGERAH AGUNG ABAD 21” Tetap Sebagai Pilihan Terbaik Untuk Program PENYELARASAN AURA YANG NYATA DAN TERBUKTI MANFAATNYA"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan