Rabu, 28 Julai 2010

THE ULTIMATE AURA SUPER POWER OF ZIMA ANUGERAH AGUNG


The Science of Aura Therapy
TERAPI AURA CINTA,KASIH SAYANG, KEKAYAAN, KEBERUNTUNGAN, KESUKSESAN,KEBAHAGIAAN, KEAGUNGAN TERDAHSYAT,TERHEBAT&TERLENGKAP ABAD 21
(Pertama Seumpamanya dan satu-satunya Di Malaysia)
(Rawatan Terapi Aura Cukup Dilakukan Sekali Seumur Hidup)
Jaminan 1000% Aura Anda akan berubah ke tahap Cemerlang,Gemilang dan Terbilang


Saintifik,Ilmiah,Moden,Natural,Rasional dan Ilahiyah

SOLUSI KECANTIKAN,KESUKSESAN,KESIHATAN,KELANCARAN BISNES & PENINGKATAN KARIER



Bagaimana Aura menurut Ilmu Sains?

Menurut ilmu sains fizik, setiap benda terdiri daripada partikel-partikel kecil yang disebut sebagai atom. Atom terdiri daripada elektron-elektron yang bermuatan negatif dan proton-proton yang bermuatan positif. Proton dan elektron ini adalah getaran elektrik dan magnet. Proton bergerak di sekeliling inti, sedangkan elektron bergerak mengelilingi proton. Ruang di mana atom bergerak disebut ruang tenaga atau medan tenaga (energy field). Medan tenaga ini memancarkan cahaya. Dengan demikian, setiap benda atau materi yang terdiri daripada atom mempunyai ruang tenaga bercahaya, inilah yang disebut AURA.

AURA ataupun digelar juga sebagai gelombang elektromagnetik yang mempunyai tenaga yang amat kuat dan bergerak secara rawak adalah terdiri daripada lapisan cahaya yang bertingkat-tingkat mengikut tahap kelajuan tertentu terdiri daripada wap-wap air dalam warna-warna pelangi yang diserap dan tidak kelihatan dalam cahaya nampak tetapi sebenarnya wujud dipersekitaran tubuh manusia, haiwan dan tumbuhan yang hidup. Apa saja yang mempunyai struktur atom akan mempunyai AURA. Atom setiap benda ini terbentuk dari elektron-elektron dan proton-proton yang sentiasa bergerak. Elektron dan proton ini adalah gelombang atau getaran tenaga elektrik dan magnet. Aura bukanlah mitos tetapi ia benar dan telah dibuktikan dari sudut sains.

Bagaimana AURA menurut AGAMA ?

Foto/Ilmu Aura adalah suatu teknologi yang bermanfaat untuk melihat Color Psychology ( EQ ) dan Kesihatan secara umum, semacam dengan Rontgen/USG, sehingga tidak bertentangan dengan Agama atau Kepercayaan Anda. Informasi paling tua tentang AURA justeru berasal dari Kitab Suci Al-Quran, antara lain dalam Surat Ar Ra’d (Guruh). Disebutkan terdapat 2 jenis Malaikat yang selalu mengikuti manusia, yang pertama adalah Malaikat yang mencatat amal perbuatan, yang kedua adalah Hafazhah (Malaikat Penjaga). Hafadzah ini dalam tafsir disebutkan berupa (1) Cahaya yang terdiri dari 7 Warna,(2) Terdapat di muka dan dibelakang tubuh manusia,(3) Bergerak dan berputar bergiliran, dan (4) Memiliki fungsi untuk menjaga. Hafadzah inilah yang sekarang popular disebut AURA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan