Sabtu, 31 Julai 2010

ILMU PENGASIH HANG TUAH

ILMU PENGASIH WARISAN HANG TUAH

(Ilustrasi sekadar hiasan)
Ilmu pengasih warisan Hang Tuah ini sangat ampuh untuk Membuat pemiliknya berwibawa, disayangi dan disegani kawan mahupun lawan, ditakuti musuh, haiwan, jin dan makhluk halus lainnya, kekuatannya mampu membungkam musuh dan memproteksi diri dari kejahatan zahir maupun batin : santet / ilmu hitam, hipnotis, gendam, dll., juga dapat mengangkat derajat dan kerezekian pemiliknya, sangat sesuai untuk anda para pemimpin, pengusaha, eksekutif, paranormal, guru, merupakan Ilmu pengetahuan tingkat tinggi, dikhususkan bagi anda yang tidak ingin menggunakan ilmu susuk jenis apapun. Berguna untuk mengaktifkan inner beauty seluruh tubuh yang meliputi karisma, wibawa, dan pesona tubuh.

Dalam waktu singkat dapat mempengaruhi simpul syaraf siapa saja yang memandang ataupun mendengar suara anda sehingga akan disenangi banyak orang, atasan, suami/isteri, kekasih, dll. serta dapat menunjang karier dan kerezekian serta keselamatan anda.Kelebihan ilmu pengasihan ini dan boleh membuat orang yang terkena ilmu ini lupa segalanya kecuali diri pengamalnya dan akan menurut semua kata-katanya.Dilarang keras menyalahgunakan keilmuan ampuh ini,risiko tanggung sendiri.

Keampuhan ilmu ini telah dibuktikan oleh saudara Zul dari Miri Sarawak,menggunakan ilmu ini sebagai ikhtiar untuk melamar wanita yang diminatinya,pada mulanya beliau mendapat tentangan dari pihak keluarga wanita tersebut yang berlainan agama,akhirnya beliau mendapatkan Ilmu Pengasih Hang Tuah,dengan keizinan Allah sekarang wanita tersebut sudah menjadi isterinya dan pihak keluarganya dapat menerima Zul.

Fidyah:
(1)Ilmu Pengasih Hang Tuah Peringkat 1=RM500
(2)Ilmu Pengasih Hang Tuah Peringkat 2=RM350

Perhatian:Untuk mendapatkan Ilmu Pengasih Hang Tuah Peringkat 2,anda diwajibkan mengambil Ilmu Pengasih Hang Tuah Peringkat 1 terlebih dahulu,atau boleh langsung mengambil kedua-dua peringkat sekaligus.


(Ilustrasi sekadar hiasan)

1 ulasan:

  1. Salam..maaf bertanya..dari mana anda mendapat lukisan/imej Hang Tuah( berpakain hijau)?..ianya sebenarnya dari Cover komik Liga Pendekar oleh Aadi Salman..karya Azhar Abdullah. sekiranya tuan ingin menggunakan gambar di atas sila beri nama sumber gambar berkenaan.

    BalasPadam