Khamis, 29 Julai 2010

WANGIAN AURA PESONA CINTA LUARBIASA

THE ULTIMATE AURA SUPER POWER OF ZIMA PERFUME FOR INNER BEAUTY
Wangian Aura Pesona Cinta


The Ultimate Aura Super Power of Zima Anugerah Agung adalah sebutan bebas untuk kekuatan/energi positif yang ada dalam diri setiap manusia. Disebut The Ultimate Aura Super Power of Zima kerana berkandungan energi yang tidak terbatas, tinggal sejauh mana peribadi manusia tersebut mampu menjangkau kedalaman diri yang sebenarnya, semua kembali kepada diri masing-masing. Ingatlah bahawa di dalam diri kita masing-masing terdapat “alam semesta”, kerana manusia adalah miniatur dari alam semesta ciptaan Allah. The Ultimate Aura Super Power of Zima adalah energi yang dapat diolah dan dimanfaatkan untuk keperluan apa saja yang bersifat positif, termasuk memberikan bantuan (supporting) terhadap sesama.

Sebagai gambaran sederhana mengenai power secara umum dan sejauh mana power berperanan bagi setiap peribadi, mari kita telaah bersama. The Ultimate Aura Super Power of Zima adalah kunci hidup, menguasai The Ultimate Aura Super Power of Zima bererti menguasai segalanya. The Ultimate Aura Super Power of Zima yang nyata adalah energi yang boleh mengubah sesuatu menjadi seperti apa yang kita ingingkan. The Ultimate Aura Super Power of Zima adalah kekuatan/energi yang pemanfaatannya bersifat sangat bebas. Kerana sifatnya yang sangat bebas, The Ultimate Aura Super Power of Zima cenderung dimanfaatkan untuk hal hal yang bersifat “pemaksaan” dan tindakan-tindakan positif lainnya. Dalam kenyataan hidup, hukum yang berjalan adalah “yang kuat yang menang”. Tanpa energi yang kuat, sebaik apapun manusia sukar rasanya untuk mengubah keadaan lebih baik. Tapi dengan energi yang kuat, manusia mampu mengubah keadaan lebih baik, baik untuk dirinya sendiri, lingkungan sekitar mahupun alam semesta ini. Sangat realistik !

Lebih dari sepuluh tahun kami mempelajari dan mempraktikalkan sejauh mana The Ultimate Aura Super Power of Zima yang ada di dalam diri kita dapat aktif dan bermanfaat bagi pengembangan diri peribadi serta dapat dibahagikan (sharing) kepada teman-terman, keluarga, handai taulan bahkan siapa saja walaupun tanpa perlu bertatap muka, cukup hanya mengenal wajahnya saja (objek).

Dari pengalaman kami, ternyata The Ultimate Aura Super Power of Zima tidak hanya bermanfaat hanya kepada diri manusia saja tetapi dapat juga dimanfaatkan untuk suatu aktiviti atau tempat (objek) tertentu, kerana pada dasarnya semua apapun di alam semesta adalah energi.

Dari point diatas bahawa “The Ultimate Aura Super Power of Zima yang nyata adalah energi yang dapat mengubah sesuatu menjadi seperti apa yang kita inginkan”, kami berinisiatif untuk membahagikan apa yang telah kami peroleh untuk dapat dimanfaatkan sesama. Ada beberapa item yang kami pilih untuk memudahkan pilihan, mana bantuan transfer energi positif The Ultimate Aura Super Power of Zima yang cukup penting untuk didahulukan,maka terhasilnya THE ULTIMATE AURA SUPER POWER OF ZIMA PERFUME FOR INNER BEAUTY,iaitu Wangian Aura Pesona Cinta.

Proses menggunakan Produk Wangian Aura Pesona Cinta sangatlah sederhana. Anda hanya sertakan nama penuh dan nyatakan tujuan anda memiliki Wangian Aura ini(terpulang kepada keinginan anda yang baik-baik dan positif)samaada datang langsung atau memesannya dari jarak jauh,saya akan melakukan pengaktifan berdasarkan nama pemesan dan disesuaikan dengan tujuan dan keinginan pemesannya,Anda perlu mengikuti proses penyelarasan, pengijazahan,pembangkitan dan transfer energi selama kurang lebih 20 minit. Umumnya (jika Anda cukup peka) setelah proses pembangkitan dan menggunakan wangian aura ini, Anda dapat langsung merasakan perbezaan dalam diri Anda. Anda merasa lebih tenang, gembira, percaya diri, wajah lebih cerah/bersinar dan sebagainya. Sama sekali tidak ada ritual yang menyimpang, tidak perlu meditasi, dan tidak ada pantangan.


PENTING UNTUK DIKETAHUI!!!!Media saranan yang kami sediakan hanyalah saranan dan tidak lebih dari itu. Segala kekuatan yang ada di dalamnya adalah dari Kurniaan Allah SWT. Jangan menjadi syirik kerana media tersebut. Tetaplah berusaha dan berdoa agar apa yang menjadi keinginan anda dikabulkan oleh Allah SWT.

Persediaan Khusus:
Fokus Minyak Wangian Aura Pesona Cinta: Sangat sesuai untuk semua orang,Kegunaan Multi Fungsi untuk 1001 hajat keinginan yang positif
Sifat: Instan, langsung berfungsi setelah diaktifkan
Prosedur: Kami akan mengirimkan paket berisi Minyak Wangian Aura Pesona Cinta dan Tata Cara Penggunaannya.
Penyediaan Minyak Wangian Aura Pesona Cinta RM350- (Tambahan RM20 untuk tambang Pos Laju Skynet)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan