Isnin, 23 Ogos 2010

ILMU TELEPATHI PUTER GILING


ILMU TELEPATHI PUTER GILING
Pengasihan / Pelet Puter Giling Sukma,kini tergolong ilmu laku yang langka. Tidak sembarang orang yang mampu menguasainya dengan cukup sempurna.Bimbang jika ilmu ini akhirnya punah tak diwarisi,Dr.Rizal dengan tulus mengijazahkan ilmu ini secara terbuka. Dengan pesan,siapapun yang berminat menguasai dan menggunakan,tidak memanfaatkannya untuk maksud-maksud keliru dan jahat,apalagi untuk tujuan menyakiti atau membalas dendam.

Ilmu Telepathi Puter Giling Level 1 ini khusus yang ditujukan kepada seseorang yang dituju supaya tunduk,takluk,pasrah,dan selalu ingat,ingin bertemu bila tepat dan terkena sasaran yang dituju tidak lalu makan,tidak dapat tidur selalu menangis kerana ingin bertemu laksana dua sejoli diterpa bisikan cinta,hati merasa tersanjung,terbayang dipelupuk mata, penyembuhannya hanya satu iaitu bertemu.
Sesuai namanya Puter Giling Sukma,maka daya kekuatan ghaib pengasihan ini berpangkal pada daya ofensifnya yang mampu mempengaruhi sukma seseorang.Sukma seseorang akan digoyangkan oleh ilmu ini sehingga kesedaran orang yang terkena ilmu in berputar balik pada akhirnya bermuara pada rasa cinta yang tidak tertahan lagi.Disertakan juga latihan secara saintifik untuk memperkuatkan lagi ilmu ampuh ini.
Istimewa dan khusus ilmu Telepathi level 2 ini pula dapat anda gunakan untuk membantu diri sendiri juga dapat digunakan untuk membantu orang lain.Kita sering mendengar banyak kes-kes seperti suami / isteri yang lari dari rumah,anak yang lari dari rumah, bersembunyi, pembantu yang lari dari rumah majikannya sambil melarikan beberapa barang kemas yang berharga dan sebagainya. Jadi anda boleh menggunakan ilmu ini untuk tujuan puter giling, supaya yang lari kembali pulang dan sebagainya.

YURAN KURSUS:
Puter Giling Level 1-RM250
Puter Giling Level 2-RM300 (Asbabul Qalbu)
KELENGKAPAN: Buku Manual dan Akuan Ijazah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan