Isnin, 23 Ogos 2010

MINYAK PELARISAN HIKMAH ROZAQTUL QUBRO ANUGERAH AGUNG


MINYAK PELARISAN HIKMAH ROZAQTUL QUBRO ANUGERAH AGUNG

Kami menyediakan media saranan yang kami proseskan melalui amalan ritual dan zikir yang memakan masa yang lama, berat dan berterusan. Proses ini dilakukan oleh Pakar Hikmah Pelarisan yang mempunyai kekuatan rohani yang amat tinggi. Pengisian dilakukan terus dari mulut pengamal. Media yang kami sediakan ini adalah bertujuan untuk memudahkan segala urusan anda tanpa membazirkan masa dan tenaga.
Energi yang wujud pada media tersebut kekal sampai akhir hayat dan ianya boleh diwarisi kepada anak-anak anda selagi anda tidak melanggar syarat-syarat di bawah ini. Untuk pengetahuan anda,pengisian dilakukan hanya dengan menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran sahaja tanpa menggunakan sebarang mantera,tanpa melibatkan Jin/ilmu hitam/sihir dan sebagainya dan tidak bertentangan dengan syariat agama Islam.
Media (minyak) yang kami sediakan ini adalah bertujuan untuk memudahkan segala urusan anda tanpa membazirkan masa dan tenaga. Energi yang wujud pada media tersebut kekal sampai akhir hayat dan ianya boleh diwarisi kepada anak-anak anda selagi anda tidak melanggar syarat-syarat di bawah ini.
Syarat-Syarat
Media saranan yang kami sediakan hanyalah saranan dan tidak lebih dari itu. Segala kekuatan yang ada di dalamnya adalah dari Kurniaan Allah SWT. Jangan menjadi syirik kerana media tersebut. Tetaplah berusaha dan berdoa agar apa yang menjadi keinginan anda dikabulkan oleh Allah SWT.
Media saranan ini tidak akan berkesan sekiranya anda melakukan perbuatan yang kontra dengan syariat agama seperti meninggalkan solat 5 waktu, berzina, berjudi, melakukan apa bentuk keganasan dan penganiayaan, malas berusaha serta perbuatan yang tidak terpuji.
Minyak ini dibuat,diisi,diritualkan dan diprogram khusus dengan melalui proses ritual tirakat dan wirid /zikir tingkat tinggi dalam waktu yang lama dan berat,dengan daya kerohanian melalui kaedah zikir,munajat,Istighosah yang khusus dan mustajab, penyatuan berbagai kekuatan alam,dan merupakan hasil gabungan ritual ilmu pelaris hikmah dan ilmu kerezekian tingkat tinggi.

MINYAK PELARIS HIKMAH ROZAQTUL QUBRO ANUGERAH AGUNG
• Melariskan semua jenis perniagaan yang sedang anda jalankan/usahakan
• Memudahkan penjualan tanah, rumah, kenderaan dll
• Mendatangkan pelanggan dan tetamu
• Menolak sihir perniagaan/membentengi perniagaan
• Mengusir gangguan makhluk halus penghalang perniagaan
Cara Penggunaan Umum:
• Menembus Fikiran pembeli/mempengaruhi fikiran bawah sedar pelanggan/klien-Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung ini sangat bagus bagi mereka yang berprofesi sebagai sales marketing,peniaga dan sebagainya. Hanya melalui jabatan tangan anda,energi ini akan aktif dan berfungsi secara ghaib menembus medan fikiran orang yang berjabat tangan dengan anda, maka si calon pembeli akan tergugah semangat dan simpatinya kepada anda, sehingga ia akan dengan senang hati mahu membeli produk-produk yang anda tawarkan. Minyak ini juga dapat dipakai ketika kita sedang terdesak dan perlukan bantuan dana dari siapapun.Insya Allah.

• Pelaris usaha/bisnes/dagangan/jualan – Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung dicampurkan sebahagiannya dengan air zam-zam dan dispray/direnjiskan di tengah-tengah atau di empat penjuru ruang yang digunakan untuk penjualan.

• Jual tanah - tuang Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung di tengah-tengah atau di empat penjuru tanah yang akan dijual.

• Jual rumah - tuang Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung di hadapan atau empat penjuru rumah yang akan dijual.

• Jual kenderaan - tuang Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung ke dalam baldi yang ada air sebanyak 7 titis dan kacau sehingga sebati. Gunakan ianya sebagai siraman terakhir selepas membasuhnya.

Cara Penggunaannya Khas:
Setengah botol Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung untuk 2 m². Jadi anda harus menggunakan Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung sesuai dengan keadaan tempat.
Untuk menarik pelanggan, keberkesanannya insya Allah akan terjadi setelah beberapa hari penggunaannya. Ingat! Ini bergantung kepada rezeki anda.
Bagi penjualan tanah, keberkesanannya insya Allah akan terjadi antara 7-44 hari. Juga bergantung kepada rezeki anda.
Sebelum menggunakan Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung, anda harus membaca doa sesuai dengan keinginan anda.
Untuk mempercepatkan gerak kerja penjualan tanah, kenderaan, kedai, rumah anda harus mengiringinya dengan mewar-warkan penjualannya di mana-mana media massa. Insya Allah jika ada pembeli yang mempunyai kemampuan untuk membelinya maka akan terbuka hatinya untuk membeli barangan jualan anda itu.
Jika tanah itu keras (ada gangguan makhluk halus), sirami tanah tersebut dengan air garam terlebih dahulu sebelum menuangi Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung Jika anda lakukan mengikut kaedah di atas dengan betul dengan menjaga syarat-syarat di atas dan berzikir dengan penuh tawajjuh serta yakin akan Kebesaran Ilahi, insya Allah hasrat anda akan dikabul. Wallaahu’alam
Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung adalah Sebagai sarana/media pengaktif aura positif dengan meneutralkan siklus geo aura pada tempat usaha . Menghilangkan aura negatif tempat usaha , menarik relasi dan pelanggan , tempat jadi berkah dan selalu memberi keuntungan dan tuah yang besar . Jika kedai, warung, supermarket atau tempat usaha lainnya sepi gunakan daya ghaib energi haq ini.

Dengan kekuatan ghaib Minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro Anugerah Agung ini insya Allah tempat usaha anda akan diubah penampilannya sehingga memancarkan aura keberhasilan yang mampu menyedut ratusan pembeli dari tempat berpuluh batu jauhnya sehingga kedai anda maju pesat.Sesiapa sahaja yang pernah memasuki premis perniagaan anda akan membuatkan mereka(pelanggan/klien) yang datang akan terikat hati dan fikirannya seterusnya menjadi pelanggan setia anda kerana merasa rindu,teringat-ingat dan merasa senang berbelanja ke tempat premis perniagaan anda berkat daya tuah karomah minyak Pelaris Hikmah Rozaqtul Qubro ini juga Bermanfaat untuk membangkitkan daya tarik tempat usaha/perniagaan anda dan membuat anda sentiasa stabil/konsisten dalam bersaing secara positif di medan perniagaan.

FIDYAH PENEBUS MINYAK-RM150 sahaja (Tambahan RM20 untuk kos pos laju skynet) transfer ke:
Sektretariat Anugerah Agung Groups-No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak. Malaysia.
Paket Minyak akan kami kirimkan beserta petunjuk penggunaannya setelah bukti konfirmasi transfer atau kode transfer kami terima.
Bonus:Anda akan diijazahkan dengan Rahsia Amalan Pelaris Hikmah Mustajab dan Ilmu Doa Cintamani(ayat Suci Al-Qur’an dan doa) .Khasiat Ilmu Doa Cintamani antaranya Agar luas rezekinya,mudah mata pencariannya, dikasihi dan disenangi,berniaga laris,cakapnya didengar orang, berkarisma, berwibawa,berseri-seri wajahnya dan memiliki daya tarik

PERHATIAN:KETERANGAN LENGKAP CARA PENGGUNAAN MINYAK YANG BETUL DAN TEPAT AKAN DITERANGKAN DALAM PANDUAN KHUSUS YANG DISERTAKAN BERSAMA-SAMA MINYAK PELARIS HIKMAH ROZAQTUL QUBRO ANUGERAH AGUNG INI.
CARA PEMBAYARAN
Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.
BANK MAYBANK
Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
WESTERN UNION
Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,PETRA JAYA
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA
KELENGKAPAN:
MANUAL LENGKAP,SEBOTOL MINYAK PELARIS HIKMAH ROZAQTUL QUBRO,VCD & AKUAN IJAZAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan