Rabu, 4 Ogos 2010

TERAPI MAHABBAH PENGIKAT KASIH SAYANG SUAMI ISTERI


TERAPI MAHABBAH PENGIKAT KASIH SAYANG (UNTUK SUAMI ISTERI)

1. Proses Rawatan:
Melalui proses alamiah dan ilahiyah disesuaikan dengan problem pasien yang akan diterapi.
Dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh.
Dapat diikuti oleh siapa saja muslim/non-muslim usia bebas.
Keampuhannya telah teruji, tak terhitung pasangan berhasil diselamatkan oleh tuah ghaib ajian ini.

2. Kegunaan/Manfaat Rawatan ini, Insya Allah sebagai ikhtiar untuk:

Apapun masalah anda sebagai manusia jangan berputus asa dari rahmat Allah.Dalam mengharungi samudera kehidupan berumahtangga,setiap pasangan suami isteri inginkan kehidupan yang bahagia. Untuk mencapai kebahagiaan,diperlukan perjuangan dalam sebuah perjalanan yang panjang dan penuh rintangan,tentangan serta cubaan. Untuk itu diperlukan ketabahan,kekuatan serta ketakwaan kepada Allah S.W.T.

Adakah anda(suami / isteri) tergolong dalam golongan mereka yang menghadapi masalah yang sering dikhianati,cinta terhalang oleh pihak ketiga,pasangan anda acuh tak acuh dalam hubungan,suami tidak bertanggungjawab,isteri degil dan bermasalah serta pelbagai masalah lagi dalam hubungan perkahwinan!Jika Ya,jangan susah hati,berdoa dan berusaha adalah kewajipan manusia,jangan sampai hidup segan,mati tak mahu.Memperkenalkan kepada anda, Terapi Mahabbah Pengikat kasih sayang(untuk suami isteri), Apa yang pasti,Terapi ini hanya khusus untuk pasangan suami isteri sahaja.


Sangat berguna menyatukan keluarga yang kurang/tidak harmoni(tidak akur selalu gaduh/bertengkar), atau diambang kehancuran insya Allah dapat dirukunkan / diharmonikan kembali dengan sempurna seperti semula.Tak terhitung pasangan suami isteri diselamatkan oleh tuah ghaib ajian mahabbah pengikat kasih sayang ini.Untuk membuatkan suami/isteri menjadi setia,jujur,mempereratkan hubungan suami isteri,memperkukuhkan lagi ikatan kasih sayang,cinta sepenuh hati kepada pasangannya sampai mati,membuat pasangan sentiasa teringat-ingat,terbayang-bayang tidak kira waktu siang dan malam,rindu dan sebagainya terbukti berkesan dengan izin Allah.

Persyaratan:
1. Gambar anda dan pasangan,nama penuh anda nama penuh pasangan
FIDYAH:-RM250

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D (A.M)UK,D.SC(A.M)UK,M.D(A.M)UK
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan