Rabu, 4 Ogos 2010

TERAPI PUTERI SANTUBONG


Anugerah Agung, meluncurkan sebuah program baru bernama "Terapi Puteri Santubong", sesuai namanya maka ajian ini ditujukan untuk kaum hawa agar dijauhkan dan terhindar dari tindakan kejahatan baik fizik mahupun metafizik, selain itu juga terdapat efek "Sabda" atau "Titah". Wanita yang mengunakan terapi ini juga mempunyai karisma penunduk, pengasih, dan penuh wibawa, sehingga ketika berbual / bercakap penuh dengan kekuatan karisma yang sangat tinggi dan sangat mempesona(sesuai untuk wanita,para artis,wanita bekerja,suri rumahtangga yang menginginkan penampilan menawan dan agar lawan jenis anda bertekuk lutut / suami betah dirumah..

Berbagai manfaat dari “Terapi Puteri Santubong" antara lain dapat digarisbesar antara lain:
Melindungi selama 24 jam dari segala bentuk tindakan kejahatan termasuk niat-niat jahat dari orang lain atau energi negatif dari suatu tempat, orang dan suatu ilmu.
Melindungi diri dari segala serangan metafizik seperti pelet, gendam, teluh, guna-guna, hipnotis dan lain-lain
Melindungi diri dari segala serangan fizik berupa perkelahian, peras ugut,kecurian, penyiksaan dan lain-lain
Melindungi diri dari segala kejahatan seperti pelecehan seksual, kekerasan seksual, pemerkosaan baik hanya berupa pelecehan dengan kata-kata mahupun fizikal
Melindungi dari dari segala anasir-anasir negatif, seperti kerasukan, penguasaan fikiran oleh orang lain, permusuhan oleh makhluk ghaib
Terlindung dari segala jenis senjata tajam, sekiranya terjadi usaha-usaha yang membahayakan jiwa, maka orang yang menyerang akan lemas dan tidak berdaya
Menjauhkan diri dari segala bentuk kemungkaran lainnya baik hanya niat mahupun yang telah terjadi, dapat dineutralkan.
Terhindar dari segala makanan yang dapat membahayakan jiwa, misalnya adanya racun dalam makanan atau minuman
Menambah keyakinan dan kepercayaan diri
Menambah kekuatan karisma, wibawa dan keanggunan
Memiliki kekuatan daya penyembuh baik bagi penyakit fizik mahupun metafizik
Menundukkan majikan yang galak, kejam dan selalu berbuat kasar
Mendapatkan ketenangan batin dan kedamaian dalam fikiran
Dan lain-lain

KHASIAT UTAMA TERAPI PUTERI SANTUBONG
Hanya sekali datang,kecantikan memancar sempurna,awet muda selamanya.menjadikan wajah dan seluruh badan bersinar kemilau,vagina rapat,berdenyut,daya takluk lelaki optimum,pasangan anda tak akan sanggup lagi selingkuh/curang.Mengapa? Kerana daya penakluk pesona wanita ini mengikat sukmanya.Walaupun sebelum mendapatkan rawatan ini sudah terjadi selingkuh,ia pasti kembali kepangkuan anda.DIJAMIN.

Wujudkan impian anda untuk memiliki payudara yang indah yang diidamkan setiap wanita,terapi ghaibiah tanpa ubat-ubatan kimia dan herba,tanpa suntikan,mengandalkan kekuatan batin 100% ini menjadikan payudara anda kencang,montok,besar,dan indah berisi,tanpa pembedahan,tak perlu guna silikon,sangat selamat dan tanpa berisiko,hanya satu kali terapi,nikmati hasilnya untuk selamanya seumur hidup. Payudara kendur akan menjadi kencang dan menegang,indah serta mengghairahkan pasangan.

Keunikkan lain Terapi Puteri Santubong ini ialah dengan mengikuti terapi ini,proses cepat anda akan mendapatkan tubuh yang kencang,ramping,ideal,juga untuk menarik lawan jenis ,buka aura dan kerezekian.langsing tanpa ubat,tanpa suntikan,tanpa diet ketat,tanpa olah raga berat,tanpa kesan sampingan,100% alami,selamat dan tenang serta meyakinkan.Proses pelangsingan terus-menerus bekerja kekal sehingga membentuk tubuh ideal.

Setelah pembangkitan Terapi Puteri Santubong", maka tubuh akan dikeliling oleh sebuah lapisan energi pelindung yang sangat kuat, melindungi aura, tubuh eterik dan tubuh fizik dari segala energi negatif. Mereka yang peka akan merasakan sensasi berada dalam sebuah selubung hangat atau sedikit sejuk yang mengelilingi badan, energi Terapi Puteri Santubong" juga akan memberikan rasa damai dalam diri. Mereka yang mempunyai Terapi Puteri Santubong"seperti memiliki bodyguard yang menjaga kita sepanjang hari, kemana pun juga kita pergi bahkan ketika kita tidur, semua energi perlindungan ini akan terus bekerja selama manusia itu selalu takwa pada Yang Kuasa.
Terapi Puteri Santubong"tidak mengunakan energi jin atau makhluk ghaib lainnya yang dapat memberikan efek negatif kepada para pengamalnya, tetapi semata-mata ikhtiar doa keselamatan, Intinya Terapi Puteri Santubong"bersumber pada ketakwaan kita kepada Yang Kuasa, sehinga Yang kuasa memberikan kelengkapan dan perlindungan kepada mereka yang senantiasa bertawakal kepadanya, semakin anda rajin mendekatkan diri pada Yang Esa, maka semakin kuat pula ilmu ini. Sebaliknya jika anda melanggar aturan agama, maka ilmu ini akan melemah tetapi tidak menghilang. Segala ilmu bersumber pada Yang Esa, maka ketika kita mendekatkan diri padaNya, maka semakin dimuliakan dengan segala kekuatanNya.

Persyaratan:Khusus untuk kaum hawa sahaja

Mahar Terapi Puteri Santubong: RM 555,- (Khasiat KEKAL selamanya)
Kelengkapan: Amalan beserta air pengisian pembangkitan energi Aura Puteri Santubong.Pengaktifan dan pengisian Energi Nur Ilahi adalah melalui 3 pusat tenaga utama yang harus di aktifkan iaitu pada muka,bahagian dada ( payudara ) dan bahagian rahim ( vagina )dan seluruh tubuh(Rawatan tanpa sentuh)

KETIKA SEGALA UPAYA TELAH DILAKUKAN, KETIKA SELURUH DAYA TELAH DIKERAHKAN,KETIKA CARA-CARA LAMA SUDAH TIDAK DAPAT DIGUNAKAN DAN TIDAK ADA HASILNYA, MAKA SAATNYA ANDA MENDAPATKAN MANFAAT ENERGI HAQQUL YAKIN (NUR) ANUGERAH AGUNG.

Semua Program Terapi di brosur ini
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Diproses Langsung
Oleh Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
Da`i Spritualis Sejati Anugerah Agung (DSSAA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan