Ahad, 1 Ogos 2010

ILMU PELEMAH MUSUH

ILMU MELEMAHKAN MENTAL MUSUH


Foto sekadar hiasan

Ilmu melemahkan mental musuh level 1 ini jika diamalkan berfungsi secara automatik,Contoh: jika ada musuh / orang yang sulit ditundukkan maka orang itu akan menjadi tunduk dan merasa rendah diri jika bertemu dengan anda.Insya Allah.

Ilmu mempengaruhi Fikiran lawan level 2 pula apabila ada seorang yang sangat takut dengan musuh kerana diancam,sila gunakan amalan telepathi level 2 ini,insya Allah dapat selamat dan diselamatkan Allah.Selain daripada itu khasiat yang lain insyallah jika ada dibeban oleh hutang dan orang yang memberi hutang mengugut atau ingin niat ingin mencederakan maka insya Allah orang itu tidak dapat berbuat demikian. Serta banyak kelebihannya jika anda beramal dengan ilmu level 2 ini untuk anda yang mempunyai hutang kepada Perorangan mahupun lembaga (Bank,Kad Kredit,dll) dan belum sanggup membayar. Demi mendapatkan perlindungan keselamatan,Insya Allah dengan amalan ini maka yang memberikan hutang dibuat lupa untuk menagih,tidak menjumpai rumah anda atau diberikan kelonggaran waktu untuk masa pembayaran dll yang akan dialami oleh pengamalnya.(ilmu ini hanya berfungsi pada niat baik sahaja,jika disalahgunakan tidak berfungsi)

Ilmu Pelemah/mempengaruhi fikiran lawan level 3 pula memiliki fungsi untuk mempengaruhi dan mengendalikan fizikal dan mental seseorang dari jarak jauh seperti menutupi fikiran,mengunci lidah dan menutup isihati orang yang anda inginkan untuk pelbagai tujuan yang baik-baik sahaja. Hati-hati,jangan disalah guna. Sangat ampuh dan nyata kesannya.

YURAN KURSUS:
Ilmu Pelemah/Mempengaruhi Fikiran Lawan level 1-RM120
Ilmu Pelemah/Mempengaruhi Fikiran Lawan level 2-RM130
Ilmu Pelemah/Mempengaruhi Fikiran Lawan level 3-RM190
KELENGKAPAN: Buku Manual dan Akuan Ijazah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan