Ahad, 1 Ogos 2010

TERAPI AURA SELEBRITI/VVIP(RAJJAH MAHABBAH AURA AGUNG)

TERAPI AURA SELEBRITI/VVIP(RAJJAH MAHABBAH AURA AGUNG)
(Satu-satunya & Pertama Seumpamanya di Malaysia,lain dari yang lain)

Sesuai untuk diikuti oleh sesiapa sahaja,baik lelaki mahupun perempuan,artis,penyanyi,pelakon,pengacara tv,wartawan,ahli korporat,duta,datuk-datuk,datin-datin,perawat,ahli perniagaan,jurujual dan sesiapa sahaja yang berminat serius,identiti anda dirahsiakan,itu jaminan kami)

(foto sekadar hiasan)
Rajjah Mahabbah Aura Agung, adalah ilmu rajjah tingkat tinggi yang hanya dimiliki oleh segelintir orang saja.Tidak semua perguruan memilikinya.
Rajah badan ini berfaedah meninggikan getaran energy pengasihan ke tahap maksimum,sangat sesuai bagi anda yang selama ini sudah kemana-mana mencari solusi pengasihan tapi belum membuahkan hasil,berkhasiat memperkuatkan keampuhan ilmu pengasihan,mahabbah,pelet yang pernah anda pelajari sebelum ini.Keluarbiasaan dari rajah ini adalah:
Muncul cahaya kemilau pada saat penyelarasan Rajjah dilakukan, petanda aktifnya kekuatan energi haq meneutralkan efek negatif dalam diri anda dan mempertebal efek positif merangsang zat-zat baik dalam tubuh anda, baik secara zahir mahupun bathin.

Faedah dari Rajjah Mahabbah Aura Agung :
* Menyingkirkan kesialan dalam hidup, membersihkan sumbatan-sumbatan yang menghambat kesuksesan anda, baik bisnes, karier, perniagaan/perdagangan dll.
* Meningkatkan stamina tubuh mencapai vitaliti terbaik, mencegah terserang penyakit-penyakit berat, baik medis, non medis mahupun psikik. Anda yang sedang sakitpun akan cepat membaik, sehat seperti sedia kala.
* Memunculkan kewibawaan yang sangat tinggi, dirasakan langsung oleh anda setelah pelaksanaan rajjah mahabbah agung, pandangan/perlakuan orang disekitar anda kepada anda berubah lebih baik dan lebih menyenangkan.
* Menyelaraskan keadaan diri, bagi anda yang sudah menjalani pengisian ilmu kemana-mana, timbul kesan negatif, seperti emosional, sakit badan, rezeki sempit, sulit dapat kerja, sulit jodoh, Dll. "Rajjah Mahabbah Aura Agung" ini akan menstabilkan kembali sampai titik nomal.
* Menambah ketenangan diri, keberanian meningkat, tambah percaya diri, kepekaan semakin kuat, dimanapun berada akan dihinggapi keberuntungan.

Manfaat multi fungsi lengkap:
Aura Pesona. Disayang semua orang, bahkan orang yang benci dan marah berbalik jadi sayang.
Yang suka menggopsipkan anda/memfitnah akan mengalami kehancuran.
Membuat orang rindu selalu ingin bertemu (asal untuk kebaikan).
Jodoh datang secepat yang Anda harapkan,dengan keizinan Allah.
Keluarga selalu harmoni, yang bermasalah kembali utuh kembali.
Aura Wibawa, berkharisma, disegani, dihormati, dan dipatuhi oleh siapa saja tanpa kecuali.
Aura Sukses, Rezeki mengalir untuk mencapai hidup berkecukupan.
Tak perlu pelarisan, automatik usaha Anda akan menjadi laris.
Hutang menumpuk sekalipun, akan cepat terbayar.
Cepat memperoleh kedudukan, yang masih menganggur cepat mendapat pekerjaan.
Aura Proteksi. Jika dipukul lawan jatuh/terpelanting sendiri. Anti hipnotis/ gendam.
Mempengaruhi fikiran orang lain tanpa pelet (asal untuk kebaikan)
Memiliki keseluruhan manfaat semua kelebihan dalam program Terapi Aura terdahsyat Anugerah Agung Abad 21
Membuka Aura Kecantikan dan ketampanan,menjadikan wajah semakin bercahaya dan memancarkan aura yang luarbiasa sangat menawan bagaikan sinar rembulan.
Membuat wajah jadi lebih cerah,sedap dipandang mata,cantik/tampan,berseri-seri dan putih bercahaya,sehingga penampilan lebih menarik dan penuh percaya diri.
Menjadikan wajah kelihatan nampak lebih muda kembali,meremajakan kulit wajah agar semakin halus dan tegang,mengurangi kedutan pada wajah serta menambah pesona inner beauty.
Membangkitkan pesona dan ghairah sensual pada wajah dan tubuh untuk menambah keharmonisan hubungan suami isteri atau lawan jenis agar semakin rapat,mesra tanpa perlu dipelet.
Melambatkan proses penuaan dalam jangka waktu yang lama,jadi meskipun usia semakin bertambah namun wajah tidak akan pudar dimakan usia dan awet muda sepanjang masa.
Menyembuhkan berbagai macam penyakit secara alami,sekaligus meneutralkan segala gangguan stress,depressi,dan penyakit mental lainnya,sehingga kualiti hidup semakin meningkat.
Mengatasi penyakit yang berhubungan dengan kewanitaan,mampu memulihkan keperawanan alami,serta dapat meningkatkan daya tahan stamina,merawat masalah lemah tenaga batin,mati pucuk khususnya bagi kaum lelaki.
Memiliki daya pikat tingkat tinggi,yang apabila dipancarkan secara khusus mampu membuat siapapun akan tunduk takluk mengikuti kemahuan anda,untuk mempermudah segala macam urusan (jodoh, karier, bisnes, hubungan,marketing,sales dan sebagainya).
Mengandungi daya magnet bumi yang sangat berguna untuk menarik keberuntungan atau tuah yang luarbiasa,melancarkan karier, bisnes, usaha,rezeki dan kesuksesan).
Sangat bermanfaat dalam mendatangkan kekayaan,kemakmuran, kejayaan, kesuksesan dan keberhasilan.Mampu memberikan keberuntungan hidup yang tiada habisnya, melancarkan jalannya rezeki agar deras mengalir dari segala penjuru,mempercepat segala cita-cita kehidupan untuk mencapai kemuliaan sejati(karier,bisnes, usaha, pangkat, jabatan,harta,tahta dan mahkota).
Mampu memancarkan daya tarik spiritual yang begitu kuat sehingga dapat menimbulkan perasaan belas kasih dan sayang bagi siapa saja yang memandang.Bila dipancarkan secara khusus dapat mempengaruhi bathin dan fikiran orang yang dituju agar hilang kesedarannya dan menuruti semua keinginan anda sekaligus memiliki daya power pemikat,pesona karisma,penarik simpati dan kewibawaan yang sangat tinggi.
Mendatangkan kesuksesan dalam segala bidang kehidupan (karier, usaha, ekonomi,jodoh,rumahtangga dll),mengandungi daya kekuatan pemungkas yang sangat ampuh untuk mewujudkan segala hajat dan keinginan agar menjadi kenyataan, mampu mengubah segala kegagalan menjadi kesuksesan dan keberhasilan,mengangkat derajat kehidupan ke tempat yang tinggi dan terhormat,sangat sesuai bagi anda yang selama ini sudah kemana-mana mencari solusi tapi belum membuahkan hasil.Melalui media supernatural ini insya Allah segala permasalahan hidup anda dapat diselesaikan dengan cepat dan tepat.
Menghilangkan semua penghalang yang merintangi jalan menuju kesuksesan,yakni sifat boros,lebih besar pasak dari tiang,mudah tertipu,ditimpa masalah kewangan dsbnya sehingga rezeki dapat terkumpul dan tidak cepat habis.
Membuka daya supernatural dahsyat yang sangat berguna untuk membuka Aura Wajah agar bersinar cemerlang sehingga memancarkan pesona keindahan bagi setiap mata memandang,mampu mengaktifkan tuah kecantikan dan ketampanan,meningkatkan daya tarik,daya pengasih,daya pikat,pesona peribadi,karisma,kewibawaan agar selalu disenangi,disayangi,disegani dan dihormati semua orang.
Rajjah Mahabbah Agung ini bersumber dari Warisan Leluhur yang mempunyai kekuatan Derajat Kemuliaan Tingkat Tinggi yang sangat berguna menarik keberuntungan hidup dari segala penjuru mata angin,sehingga anda mampu mendatangkan kesuksesan dan keberhasilan secara ajaib dalam segala bidang kehidupan.Sekaligus juga memiliki daya kekuatan luarbiasa yang berfungsi untuk menghilangkan hawa sial sampai ke akar-akarnya.
Melancarkan semua urusan bisnes/usaha/rezeki,meningkatkan karier agar terus kukuh dalam jabatan,membantu meraih pangkat yang diinginkan,membuka jalur kerezekian menuju kekayaan melimpah,mengangkat derajat yang lebih tinggi dan mempercepat tercapainya segala cita-cita kehidupan.
Kekuatan Rajjah Mahabbah Agung ini ratusan kali ganda melebihi segala jenis kekuatan susuk(susuk emas,susuk berlian,samber lilin,dll),jadi anda tidak perlu guna susuk,cukup menggunakan Rajjah Mahabbah Aura Agung ini,tanpa pantangan dan tiada kesan sampingan negatif.

FIDYAH RAWATAN AURA RAJJAH MAHABBAH AGUNG PERINGKAT 1-RM3500

Tiada ulasan:

Catat Ulasan